2012年10月14日 星期日

如此深夜

最近都比较忙
上来这个部落格或许就想叙述一下我的内心
那是我一定要表达的事情

我的朋友去世了,可是我却没出席葬礼
还能记得我和她以前的回忆
家人告诉我她走了,我就愣住了
真的愣住了。

怎么可能 ? 19岁罢了。

伤心 虽说不上
但真的很可惜 很可惜

身边的朋友 生命无take 2, 请珍惜。 

RIP 我的朋友。 


------------------------------------------------------------------------------
这段英文不用理 : ) 纯粹练习一下英文

I am busy recently.
The purpose I come here is to release my thought from my deep heart.
That is what I have to propose to. 

My friend passed away last last week. 
However, I did not attend her funeral. 
I still can remember the time we spent together 
When my family told me she had passed away, 
I was totally stunned.

How could it be ? She was just 19 years old.

Although I'm not sad
I was very sorry to hear that. 

My friends, please treasure your life, life has no take two.

RIP My friend.

沒有留言:

張貼留言

HAHAHAHA. 留言,快!!!!!
我终于都知道怎样更改显示词验证了~
哈哈哈, 你可以留言了 :"D